INSTITUTUL GEOLOGIC AL ROMÂNIEI – IGR București anunță scoaterea la concurs a următorului post de Asistent manager cu normă întreagă, pe durată determinată, de 10 luni în cadrul Compartimentului Resurse Umane.

Condiții minime de ocupare a postului:

  • Experiență în domeniu 1 an;
  • Studii superioare de licență drept, științe sociale.

Alte condiții:

  • Să fie cetățen român, cetățean al altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European şi domiciliul în România;
  • Să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  • Să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • Să aibă studii medii sau superioare de lungă durată cu diplomă de licență;
  • Să aibă cunoștințe de operare PC cu programul Microsoft Office;
  • Să cunoască limba engleză la nivel, de minim, „BUN”;
  • capacitate de analiză şi sinteză, gândire logică;
  • Să aibă personalitate puternică, bine organizată;
  • Cunoașterea temeinică a legislației, care reglementează activitatea în domeniul secretariat;
  • Să aibă abilități de comunicare, planificare.

Probele de concurs constau în analiza dosarului de înscriere la concurs și proba orală (interviu).

Data și ora de desfășurare a concursului pot fi modificate în funcție de numărul candidaților și de disponibilitatea membrilor comisiei.

Data concursului: 11.10.2024 ora 11.00 la sediul la sediul I.G.R. din Bucureşti, str. Caransebeş, nr. 1, sectorul 1.

Rezultatele concursului vor fi comunicate în termen de 24 de ore de la data susținerii probei de concurs. Contestațiile pot fi depuse la Secretariatul Directorului General în termen de 24 de ore de la comunicarea rezultatului.

 

Bibliografie:

  • Funcțiile secretariatului modern – Lector univ. Maria Pariza;
  • Manualul de secretariat şi asistenţă managerială – Margit Gatjens –Reuter şi Claudia Behrens;
  • Ordonanţa de Urgenţă nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Conținutul dosarului original de înscriere la concurs:

  • Cererea de înscriere (formular):
  • Curriculum Vitae;
  • Diplomele de studii şi foile matricole (original şi xerocopie);
  • Diplomele cursurilor de specializare absolvite (original si copie);
  • Cartea de identitate (original şi xerocopie);
  • Carnetul de muncă/ adeverințe (original și xerocopie sau xerocopie având mențiunea “conform cu originalul”) care să ateste vechimea în muncă și experiența profesională;
  • Adeverinţa medicală, care să ateste faptul că este apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei scoase la concurs;
  • Cazierul judiciar.

Candidații vor prezenta documentele originale la Serviciul Resurse Umane/Secretariat, urmând ca acestea să fie fotocopiate de personalul acestui serviciu.

Detalii suplimentare la telefon 0314033400.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment